Setmana de la ciència 2018

Com cada any s’ha celebrat al nostre centre la setmana de la ciència coincidint amb la festivitat de Sant Albert Magne el 15 de novembre. Aquest any, hem recuperat la tradició del concurs d’objectes científico-tecnològics fets amb materials reciclats a 1r i 2n d’ESO.
Val a dir, que el nivell i la participació han estat molt elevats, fent molt difícil la tasca del tribunal avaluador. Els alumnes guanyadors de l’actual edició han estat:

– Premi al millor objecte científic-tecnològic amb material reciclat: Paula Baiget

– Premi a l’originalitat Alba Jurado, Inés Corté i Sandra Gimeno (1r D)

– 1r A: Samia Hamidi
– 1r B: Anna Solé