Festival de Nadal 2018

Un any més hem tancat l’any (que no el curs) celebrant l’habitual festival de Nadal. Per als alumnes de 1r i 2n d’ESO es va preparar una activitat al gimnàs del centre on compartien diferents actuacions de les classes i del professorat. Es podien veure espectacles de música, dansa o teatre. Les imatges són un bon mostrari de les diverses actuacions. Els alumnes de 4t, en canvi, van fer una activitat fora del centre: van anar a veure una pel·lícula al cinema. L’objectiu de totes les activitats era gaudir d’una jornada de convivència i desitjar-nos unes bones festes d’hivern.