Èxit de la Marató 2019

Tal com vam informar, el nostre centre s’ha implicat al màxim en les activitats per recollir diners per a la investigació del càncer, motiu de la Marató de Televisió de Catalunya de l’any 2019. En aquesta ocasió el centre va recaptar 900 euros conjuntament amb els altres dos instituts amb els quals anàvem coordinats, i específicament en el nostre cas podem dir que amb les polseres i l’esmorzar vam recaptar més de 250 euros. Tots els diners ja han estat ingressats a la Fundació de la Marató per tal que es puguin destinar a la investigació contra el càncer. En definitiva, una activitat que va resultar tot un èxit, especialment gràcies als alumnes de 1r i 3r d’ESO i als de 1r de batxillerat i també ho va ser gràcies a la implicació de la resta d’alumnes i dels professors del centre, tal com podem veure a la imatge.