Al Rúbies, ens formem contra l’assetjament

Durant el primer trimestre d’aquest curs, 3 membres del professorat del nostre institut han estat participant en la formació aquiproubullying. Es tracta d’un programa d’innovació pedagògica que tira endavant el Departament d’Ensenyament de la Generalitat per tal de prevenir l’assetjament i el ciberassetjament escolars. Un cop feta la formació teòrica, ara ens toca perfilar els diferents membres que hi participaran (alumnes, professorat, famílies i PAS) per, de cara al curs vinent, aplicar-lo amb un seguit d’actuacions que intentaran reduir a zero qualsevol tipus d’assetjament al Rúbies.