XXXIV Trobada Estatal d’Escoles Associades a la UNESCO

Un any més, l’IES Maremar ha participat en la trobada estatal d’Escoles UNESCO. Enguany ha estat l’escola d’educació especial Gloria Fuertes, d’Andorra de Terol, l’encarregada d’organitzar la XXXIV edició.

Del 3 al 6 de juliol, els coordinadors i representants de cada centre han estat intercanviant experiències i projectes en els àmbits de l’Educació per la Pau, el Patrimoni i la Sostenibilitat, els àmbits propis dels centres que formen part de la xarxa d’Escoles Associades a la UNESCO.

L’IES Maremar és Escola UNESCO certificada des del 2004, des de llavors ha participat activament promovent el seu ideari, així com, també, assistint a totes les trobades que s’han organitzat.