Visita de l’alumnat d’Educació Visual i Plàstica de 4t d’ESO a l’exposició de fotoperiodisme Zampa

El dimarts 21 de desembre l’alumnat de Visual i Plàstica de 4t ha visitat l’espai de la Fundació La Calàndria per veure la mostra fotogràfica en motiu del I Premi Hèctor Zampaglione .

A l’exposició hem pogut veure les obres dels 10 fotoperiodistes finalistes. La tragèdia migratòria i el sotrac causat per la pandèmia de la COVID-19 són els temes més recurrents dels projectes exposats. El conjunt, posa de manifest la importància del fotoperiodisme per tenir una actitud crítica davant el món.

Ens ha guiat la visita el president de l’Associació Fotogràfica el Masnou (FEM), Edu Gisbert, juntament amb Sònia Hernández, tècnica de cultura del Masnou, així com la regidora de Cultura Neus Tallada que ha volgut remarcar la importància que suposa aquest certamen pel Masnou.