Visita al SEFI (Servei de Formació i Inserció) de la Fundació Maresme amb l’alumnat de 2n Integració Social

Dijous 28 d’Abril, l’alumnat de 2n Integració Social van visitar el SEFI (Servei de Formació i Inserció) de la Fundació Maresme. La sortida va ser organitzada des del mòdul d’Inserció Sociolaboral i la Gemma Pallarés, tècnica del SEFI. Ella ens va fer una xerrada sobre la Fundació i els diferents serveis que ofereixen. La Fundació és una entitat sense ànim de lucre que des de l’any 1966 treballa per la inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual. Des del SEFI van compartir les experiències i vivències dels usuàris que estan dins del programa Treball en Suport. Gràcies al treball en suport i a la valuosa feina que fan des de la fundació aquestes persones poden estar treballant i desenvolupant les seves habilitats sociolaborals en una empresa ordinària.