Una alumna del Maremar seleccionada pel projecte BOJOS I BOGES PER LA BIOENGINYERIA

Aquest curs una alumna de l’Institut Maremar, Laia García Grau, de 2n de Batxillerat, ha finalitzat l’experiència d’haver estat seleccionada i participar  en el projecte BOJOS I BOGES PER LA BIOENGINYERIA.

El programa Bojos per la ciència ofereix als estudiants de Batxillerat cursos teòrico-pràctics en diferents àmbits de màxima actualitat com per exemple: Matemàtiques, Bioenginyeria, Química, Bioquímica, Economia, Biomedicina, Intel·ligència artificial, Supercomputació, Noves Tecnologies, Energia, Física, Nutrició…

Aquests es realitzen en col·laboració amb centres de recerca i institucions d’excel·lència a nivell internacional de Catalunya. Els estudiants treballen als propis centres de recerca juntament amb investigadors i investigadores pioneres en el seu camp. D’aquesta manera poden experimentar com es treballa en un centre de recerca internacional, fet que els permet guanyar experiència pràctica amb les últimes metodologies d’avantguarda. Per últim, també aprenen a presentar i comunicar la ciència, tot fomentant el rigor i l’esperit crític que requereix la recerca.