Sortida de l’alumnat de 1r Batxillerat de Dibuix Tècnic a Montjuïc!

Els alumnes de la matèria de Dibuix Tècnic de 1r de Batxillerat hem fet una sortida a Montjuïc per conèixer el patrimoni arquitectònic de Barcelona.

Hem començat l’itinerari visitant la Fàbrica Casa Ramona, obra de Josep Puig i Cadafalch, actualment seu de CaixaFòrum, remodelat i ampliat per l’arquitecte japonès Arata Isozaki. Hem seguit el recorregut per l’Anella Olímpica, amb la visita a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) dissenyat i projectat per Ricardo Bofill, hem passat pel palau Sant Jordi, d’Arata Isozaki, i per l’Estadi Olímpic. A continuació hem visitat la Fundació Miró, obra de Josep Lluís Sert, exemple també d’arquitectura racionalista. Seguint la ruta hem entrat al Palau Nacional (MNAC) on hem pogut apreciar la sala oval i les dimensions d’aquest edifici d’estil historicista. Per finalitzar, hem acabat l’itinerari coneixent el Pavelló Alemany de Mies van der Rohe, referent mundial d’arquitectura racionalista.