Celebrem el Dia de la Dona I la Nena a la Ciència (DDINC)

El passat 11 de febrer va ser el DDINC i la comissió d’impuls de la ciència del Maremar es va organitzar per portar aquest dia a l’alumnat. Les setmanes prèvies es realitzaren infografies sobre diverses dones científiques a les classes i el dia 16 de febrer la ciència, en el seu vessant pràctic, va arribar al nostre centre.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va posar en marxa diferents experiments per conèixer de més a prop camps on les dones havien fet els seus treballs i avenços científics. Tot supervisat pel professorat i l’alumnat de 4t ESO.

Per la seva banda, l’alumnat de 3r ESO va marxar a visitar el Cosmocaixa i fer un taller de coneixement científic.

Una altra manera d’aprendre, una altra manera de transmetre valors.