Participem en el Fòrum d’Escoles Verdes del Maresme 2024!

Dimecres 6 de març, una representació de Delegats Verds de l’institut Maremar ha assistit al Fòrum d’Escoles Verdes que ha tingut lloc a Mataró. El Fòrum és una trobada de centres on s’intercanvien experiències reeixides, alhora que s’aprofita per a fer formació ambiental. Enguany la temàtica ha estat La cultura Oceànica.

Els nois i noies representants del nostre centre han realitzat un taller de recollida i observació de plàncton marí a més de exposar activament el que fem a l’institut en l’intercanvi d’experiències.