L’alumnat de 4t d’ESO d’Educació Visual i Plàstica i Música fem una sortida al 22@!

Dimecres 18 de gener l’alumnat de Visual i Plàstica i Música de 4t d’ESO ha visitat el districte del 22@ per conèixer diferents exemples d’arquitectura contemporània i visitar el Museu del Disseny.

En el recorregut pel districte 22@ hem pogut veure la biblioteca de la Universitat Pompeu Fabra, antic dipòsit d’aigua i exemple de rehabilitació d’espais per altres usos dels originals. També hem conegut diferents edificis emblemàtics d’aquesta zona, com són: la torre Glòries, l’edifici MediaTic, model d’eficiència energètica i disseny sostenible, el campus de la UPF i el Mercat dels Encants, entre d’altres.

Al Museu del Disseny hem pogut veure l’exposició “Toquem Fusta”, una mostra per apreciar i valorar les múltiples possibilitats que té la fusta com a material renovable per fabricar i construir de manera sostenible. També hem pogut veure la col·lecció permanent d’objectes de disseny exposats al museu.