La descoberta de Barcelona

Amb l’alumnat de 3r d’ESO s’ha tancat el curs amb el treball de síntesi dedicat a conèixer la ciutat de Barcelona, la modernista, la del Gòtic i el barri del Born. S’ha passejat pels carrerons del Born, per conèixer les seves històries; pel barri gòtic, decobrint els seus amagatalls i indrets curiosos plens de secrets i, com no, la Barcelona modernista visitant el recinte de l’Hospital de Sant Pau i el passeig de Gràcia. Tot i la confluència de la visita del Papa Lleó XIV a la ciutat, el treball es va poder desenvolupar amb total tranquil·litat i recollint coneixements, històries i imatges de la ciutat comtal.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>