DUES ALUMNES DEL MANOLO HUGUÉ HAN PARTICIPAT EN EL CAMPUS D’ESTIU DEL PROGRAMA ARGO

argo

Marta Puigdueta i Judith Soto són dues estudiants del nostre Institut que han participat en el Campus d’Estiu del projecte Argó. Han finalitzat el projecte amb matrícula d’honor.

Argó és el nom del Programa de transició entre la secundària i la universitat que l’Autònoma va endegar el curs 2003-2004. El Programa Argó col·labora en les accions impulsades per la UAB per reforçar els vincles de la universitat amb la secundària, tant des de la perspectiva dels estudiants i de les seves famílies, com del professorat. En aquest context es desenvolupa el Campus d’Estiu per a estudiants de batxillerat en el qual ja han participat, des del seu inici, més de 1200 estudiants:

Marta Puigdueta i Judith Soto són dues estudiants de l’Institut Manolo Hugué que han participat en el projecte Argó,  han pogut iniciar el treball de recerca en un tema relacionat amb el lloc de pràctiques, amb l’assessorament del professorat que els acull.  Cal afegir que ambdues estudiants han finalitzat el projecte amb una nota de matrícula d’honor.
L’estada els ha facilitat conèixer la universitat de primera mà, els estudis que s’hi  ofereixen i l’orientació més contrastada per prendre decisions sobre el seu futur acadèmic i professional
Durant les estades, que han tingut lloc durant tres setmanes, entre el 27 de juny 14 de juliol, els nois i noies han col·laborat en les tasques que habitualment es realitzen a laboratoris, departaments, instituts o d’altres llocs de la UAB, sota la supervisió de professorat universitari. En aquesta edició han participat les Facultats de Ciències, Biociències, Filosofia i Lletres, Economia i Empresa, Ciències de l’Educació, Veterinària, Medicina, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i l’Escola d’Enginyeria.