8 ALUMNES DEL MANOLO HUGUÉ AL CAMPUS ÍTACA

itaca

Mar Ampurdanés Gutiérrez, Sandra Cózar Quintanilla, Sergi Faz Segura, Nil Martín Millán, Carles Pagés Morera, Raquel Quintanilla Díaz, Mireia Sánchez Gutiérrez i Ruben Vega Martínez són els alumnes de 3r d’ESO de l’institut que han assistit al Campus Ítaca de la UAB d’enguany.

Com cada any, l’Institut de Ciències de l’Educació i la Facultat de Ciències de l’Educació han coorganitzat la vuitena edició del Campus Ítaca. Durant aquesta edició, i com ha estat fins ara, es repeteix la fórmula de treball que ha funcionat en les darreres edicions: 432 alumnes de diferents centres educatius de Catalunya participen en tres torns de dues setmanes realitzant un ventall d’activitats de diverses tipologies i des de diferents àmbits acadèmics.

Aquests alumnes han participat en el 2n torn d’aquest Campus Ítaca 2011 comprés entre els díes 20 de juny i 1 de juliol
Podeu veure un vídeo de la cerimònia de cloenda i entrega de diplomes en aquest enllaç: