EL CLAUSTRE I EL CONSELL ESCOLAR DEL MANOLO HUGUÉ ES COMPROMETEN PEL MODEL EDUCATIU CATALÀ

some

El claustre de l’Institut Manolo Hugué va aprovar per majoria (46 vots a favor, 0 en contra, 8 abstencions) adherir-se a la campanya Som Escola en contra de la interlocutòria del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, que posa en perill el nostre sistema educatiu, que fins ara ha garantit el coneixement de les dues llengües oficials amb les mateixes condicions i sense segregació de l’alumnat.
En la posterior reunió del Consell Escolar de l’Institut es va sotmetre novament a votació i es va aprovar també, de manera que es va formular l’adhesió a l’esmentada plataforma cívica.
Més informació a:

www.somescola.cat.