La biblioteca és atesa per:
Maria Àngels Casas-Salat

Horari :
de 9 a 13,30 h i de 16 a 18 h (divendres tarda tancat)

apaiesmh@hotmail.com

• A la biblioteca de l’Institut d’Educació Secundari Manolo Hugué actualment hi ha un fons de 9600 llibres, temàtics i de text, per consulta i lectura .
  • La bibliotecària informa sobre com i on trobar la informació que necessita l’alumne. La biblioteca ofereix servei de prèstec, per a què els alumnes puguin emportar-se llibres de la biblioteca per un període de 15 dies.
  • Altres serveis:
    • fotocòpies
    • enquadernació i plastificació de treballs
    • utilització de l’escàner
    • accés a internet
  • Podeu consultar en línea els llibres de la bibliotexa i fer reserves dels amteixos utilitzant l’aplicació e-pergam: http://www.xtec.cat/web/projectes/biblioteca/epergam
  • Cada mes, hi ha un moviment aproximat de 250 llibres prestats.
  • La secció de llibres d’orientació professional i universitària s’actualitza constantment.

L'adreça electrònica no es publicarà