Sortida al teatre lliure

El dia 15 de novembre   , algunes alumnes de 2n de Batxillerat, vam anar al teatre Lliure, dins la programació “El Lliure del futur”, a veure l’espectacle “Paisajes para no colorear” del director Marco Layera i dramatúrgia, d’ell mateix i de Carolina de la Maza, i la companyia Teatro La Re-Sentida.
Una obra valenta… Llegeix més»

Coreografies d’Aeròbic

Els alumnes de 1r i 4t d’ESO han creat les seves pròpies coreografies supervisats pel professor d’EF Daniel Jiménez. Molt bé, felicitats…..una molt bona feina de tots/es!!!

VISITA AL VHIR

Dimecres 13 de febrer els alumnes de 1r de batxillerat científic van visitar el VHIR, el centre de recerca de la Vall d’Hebron. La primera part de la visita va ser una presentació del centre i la seva recerca en diferents camps. En la segona… Llegeix més»

Coop Manolo Hugué. Creació d’una cooperativa d’alumnes

Coop Manolo Hugué