INFORMACIONS IMPORTANTS (actualitzat 25/01/2021)

NOTA ACLARATÒRIA RESPECTE AL RETORN A CLASSE DELS GRUPS CONFINATS. NOU
VACUNACIÓ 2n I 3r D’ESO NOU
20/1/2021 CIRCULAR INFORMATIVA: PROVES PCR, RETORN DELS GRUPS CONFINATS I VACUNACIÓ ESCOLAR 2n I 3r d’ESO
INFORMACIÓ MESURES COVID-19 SEGON TRIMESTRE(18/12/2020)
CARTA DEL DIRECTOR A LA COMUNITAT EDUCATIVA 14/12/2020
AJUTS ECONÒMICS DE L’AJUNTAMENT DE CALDES PER A ESTUDIANTS DE GRAU SUPERIOR DE TERMALISME
DECÀLEG DE L’ESTUDIANT ON-LINE
PLA D’ORGANITZACIÓ CURS 2020-2021
CALENDARI ESCOLAR CURS 2020-2021
LLIBRES DE TEXT CURS 2020-2021
LLIBRES DE TEXT. PROJECTE DE REUTILITZACIÓ IDDINK.

PREMI DE TREBALL DE RECERCA

El dia 18 de setembre l’alumna Laura Ruiz de la Torre va rebre un premi de la Universitat de Vic, pel seu treball de recerca “Nanopartícules autoassamblades” dirigit pel professor Jorge Fernàndez. Concretament va rebre el segon premi ex-aequo dins de l’apartat Ciència i Tecnologia,… Llegeix més»

Vídeo viatge a Nàpols

La Laura Casas, alumna de Ciències de la Terra del Manolo ha muntat aquest vídeo de la sortida de quatre dies, del 18 al 21 de febrer, que els alumnes de Ciències de la Terra, Clàssiques i Italià van fer a Nàpols aquest curs. Vam… Llegeix més»

Taller de partícules

La nostra alumna de 2n de Batxillerat B, Marta Pérez, va tenir la sort de ser escollida per la Universitat de Barcelona per poder assistir al taller de Física de Partícules que es va impartir divendres, 28 de febrer.
En aquest taller es va trobar amb… Llegeix més»