CONTROLES? EXPOSICIÓ PER ALUMNES, PARES I PROFESSORAT

ff

Aquest mes de maig, des del dilluns 5 fins al dimecres 14, els alumnes d’ESO assistiran per grups classe a la biblioteca de Caldes  a un taller del programa Controles? de la Diputació de Barcelona.
Dimecres 7 a les 17:00 hi ha una sessió d’aquest taller adreçada als pares i a les 15:30 una altra sessió adreçada al professorat.

El programa Controles? és una iniciativa de l’Àrea d’Atenció a les Persones de la Diputació de Barcelona, que consisteix en una exposició itinerant que incorpora la interacció i les noves tecnologies per informar sobre els riscos de les drogues i com prevenir-ne el seu consum.
Aquesta eina s’ofereix als municipis de fins a 300.000 habitants de la demarcació de Barcelona que disposin de centres d’educació secundària, per a estades d’una a cinc setmanes (segons la grandària del municipi), i té com a objectius: proporcionar informació sobre les drogues, treballar els factors de protecció per prevenir-ne el consum, promoure actituds responsables entre els joves treballant habilitats per a la vida i, per últim, reflexionar sobre l’estil educatiu dels pares i mares per prevenir el consum de drogues dels seus fills i filles.

Més informació a www.controles.cat