2es JORNADES DE CONVIVÈNCIA A L’INSTITUT MANOLO HUGUÉ

ff

Durant aquests dies estem realitzant les 2es JORNADES DE CONVIVÈNCIA del centre, pel que hem organitzat una sèrie d’activitats organitzades pels propis alumnes de batxillerat del centre, promogudes pels departaments d’Educació Física i de Mediació i dirigides a l’alumnat de 1er, 2on i 3r d’ESO de l’Institut Manolo Hugué i a les tres escoles públiques de Caldes: escola el Calderí, escola Montbui i escola el Farell.

L’objectiu d’aquestes jornades és que, els alumnes de 1r de batxillerat i del servei de mediació, a partir de l’assignatura d’Educació Física, simulen una empresa de serveis esportius i plantegen un seguit d’activitats de caire esportiu i amb un talant cooperatiu, no competitiu i en un entorn natural que pretén potenciar l’arrelament dels valors ètics i de convivència, treballats prèviament al pla d’acció tutorial.

És una activitat que està reconeguda com a bona pràctica educativa pel departament d’ensenyament des de l’any 2010.

Les activitats es realitzen els següents dies i grups:

dimarts 29 abril : 1r Batx B – 2n ESO MH – Camps de futbol de Torre Marimón
dimecres 30 abril :1r Batx C –  3r ESO MH – Camins de Torre Marimón

dimarts 6 maig : 1r Batx A – 1r ESO MH – Camins de Torre Marimón
divendres 9 maig: 1r Batx B – escola el Farell – Parc Can Rius

dimarts 13 maig: 1r Batx C – escola El Calderí- Camins de Torre Marimón
dimecres 14 maig: 1r Batx A – Escola Montbui – Parc Can Rius

A les jornades amb primària també participen els alumnes de mediació de 3r d’ESO del nostre centre.
De moment han sortit a diferents medis de comunicació:
Infovallès del dia 29 d’abril. A partir del minut 14
El transcalderí diari a partir del minut 46

Quico Arjona

Cap de departament d’educació física de l’institiut Manolo Hugué de Caldes de Montbui.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *