Visita a l’exposició sobre la IA al CCCB

El passat divendres 23 de febrer l’alumnat de matemàtiques de 1r de Batxillerat va visitar l’exposició sobre intel·ligència artificial (IA) al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

En aquesta exposició es mostra de quina manera la IA impacta en les nostres vides, en la ciència i en l’art. L’alumnat també va veure la importància de les matemàtiques en el desenvolupament de la IA, des de l’origen del sistema binari en les civilitzacions antigues, fins a la contemporaneïtat amb els llenguatges de programació.