ALUMNAT DE PRIMER D’ESO, PRIMER DIA D’INSTITUT

DELF

Avui estem fent les proves DELF  que havien quedat pendents de fer el curs passat.

Avui prova escrita del B1 i demà de l’A2 i B2. Del 3 al 12 de novembre hi ha els orals.

Molta sort a tots i totes!! 🍀

REVISTA DIGITAL DEL MALLAFRÈ

La revista digital de l’Institut està en marxa!

L’equip de redacció de la Mallafrè digital està format per alumnes de 1r de Batxillerat. Aviat us la presentarem, estigueu atents!

EXÀMENS SETEMBRE 2020 BATXILLERAT

En el següent arxiu hi trobareu el calendari  exàmens de primer de batxillerat de setembre 2020.

Exàmens setembre 1r Batxillerat

Els exàmens es faran presencialment al centre, sempre que no hi hagi indicacions contràries per part de les autoritats sanitàries.

Per venir a fer els exàmens cal :

– Lliurar la declaració responsable.

– Portar mascareta.

– Rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic abans i després de fer les proves.

El lliurament de notes serà dilluns 7 de setembre a les 9.30.

XERRADA FAMÍLIES D’ALUMNAT NOU DE 1R D’ESO

Aquí teniu el document de resum que hem fet per a la presentació del centre a les famílies del nou alumnat de 1r d’ESO.

Presentació 1r ESO

NOU ALUMNAT DE PRIMER DE BATXILLERAT

Ahir i avui el nou alumnat de 1r de batxillerat ha vingut a informar-se de les matèries de modalitat per fer la tria de cara al curs 20-21.

Recordeu que podeu fer arribar el full a l’institut fins el 14 de juliol, últim dia de matrícula de batxillerat.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

ESO

Publicació  de la llista d’alumnat assignat al Mallafrè pel curs 2020-2021 a 7/7/2020.

Llistat alumnat assignat al Mallafrè

Publicació  de la llista d’espera a l’ESO al Mallafrè pel curs 2020-2021 a 7/7/2020.

Llista d’espera

Publicació del llistat d’alumnat preinscrit al centre.

Alumnat preinscrit al centre

BATXILLERAT

Alumnat de batxillerat assignat al Mallafrè

Publicació  de la llista d’espera batxillerat al Mallafrè pel curs 2020-2021 a 7/7/2020.

Llista d’espera batxillerat

Publicació del llistat d’alumnat preinscrit al centre.

Alumnat preinscrit al centre

ACTE DE GRADUACIÓ I COMIAT DE 4T D’ESO

Amb gel hidroalcohòlic a les mans i mascaretes avui hem donat notes i orles a l’alumnat de 4t en el seu últim curs de l’ESO. Ha estat un acte breu i simbòlic, però molt emotiu al pati. Enhorabona i molta sort a tots i totes! Moltes gràcies AMPA per obsequiar amb orles a tot l’alumnat i moltes gràcies al professorat que ens acompanyava. Desitgem que el curs vinent puguem tornar a fer festes de graduació com les dels darrers anys!

LES DIPLOMES DELF A2 ET B1

Les élèves de 4ème Eso et leur proffesseur de français, Natàlia Izard, posent avec les diplomes Delf A2 et B1. Les diplomes étaient restés au collège à cause du confinement. Ils sont heureux d’avoir pu finalement les récupérer.
100% des élèves entre A2 et B2 ont réussi les épreuves Delf.
Félicitations à tous !!

RETORN LLIBRES IDDINK

Com retornar els ecoBooks?

En la següent infografia podeu veure com retornar els llibres que ha subministrat l’empresa Iddink. Aquesta mateixa informació s’ha fet arribar, per part de l’empresa, a cada família que n’ha fet ús durant aquest curs.

Inforgrafia com retornar els llibres Iddink

PORTES OBERTES BATXILLERAT

Us convidem a les portes obertes virtuals de Batxillerat del nostre institut.

Recordeu que oferim els batxillerats de ciències i tecnologia, d’humanitats i ciències socials i d’arts (plàstiques o escèniques).

Apunteu-vos en aquest formulari

I si teniu dubtes envieu-nos un correu a portesobertesbatxillerat@insmallafre.cat

VIU EL MALLAFRÈ

Us presentem un projecte d’Arts Escèniques que hauríem d’haver dut a terme presencialment durant el 3r trimestre: l’enregistrament d’aquesta cançó que van composar els alumnes de 2n de batxillerat d’Arts Escèniques. Com que no volíem renunciar-hi vam arriscar-nos a fer-ho durant el confinament amb totes les dificultats que això comporta i aquest és el resultat!??? Música i arranjaments, lletra, enregistrament i edició feta pels mateixos alumnes en la distància…