AQUÍ STEAM UPC

El Dolors Mallafrè és uns dels 23 centres de Catalunya que participa en el programa “Aquí Steam UPC”, mitjançant l’assistència a la formació de 2 de les professores del nostre centre. Aquest programa de la UPC està pensat per atreure talent femení als estudis d’enginyeria, arquitectura, ciències i tecnologia. A més de la formació, cada centre tindrà assignat durant el curs, una professora-referent de la UPC amb la que poder dissenyar alguna activitat didàctica i fomentar les vocacions STEAM amb perspectiva de gènere. #STEAM #AquíSTEAM #UPC

PRIMER SINGLE DE L’ANNA SANZ

Aquest matí ens ha arribat el primer single que ha publicat l’exalumna del batxillerat d’Arts Escèniques del Mallafrè, l’Anne Sanz.

Es tracta d’un tema original titulat Don’t Tell me, on ella no només mostra el seu talent vocal, sinó que deixa palesa la seva capacitat artística.

Enhorabona Anne, molts èxits!!

@annedientefrio
@annemusikk
#pop
#rock
#vintagemusic

OPEN ARMS, SOLIDARITAT I CONSCIÈNCIA SOCIAL: SEGUIM.

Continuant la col·laboració d’alumnes de l’Institut D. Mallafré amb l’ONG Open Arms ja iniciada al curs 2018 per Carles U., ara a nivell personal, es va fer donació de l’import de 200€ corresponents al 2n Premi del concurs de gravat ràpid 2019 en gran format de La Granadella, estampats a terra amb una piconadora, organitzat pel Centre de Cultura de l’Oli de Catalunya.

La pandèmia va impossibilitar efectuar la donació abans, però finalment es va fer efectiva el passat 11 d’octubre anant personalment a la base d’Open Arms al Port de Badalona.

Esperem seguir impulsant i mantenint les activitats relacionades amb l’art i la conscienciació social solidària, i poder seguir col·laborant-hi de manera activa amb els nostres alumnes de l’Ins Dolors Mallafrè amb noves propostes en un futur pròxim, i desitgem la proliferació d’aquestes iniciatives culturals promogudes des dels àmbits municipals.

Avui hem estrenat el curs amb l’alumnat. Aquí teniu el de 1r d’ESO i de 1r de Batxillerat.

Us desitgem un bon inici de curs!

¡Os deseamos un buen inicio de curso!

Wishing you all the best in this school year!

On vous souhaite une bonne rentrée!

Cursum secundum vobis desideramus

ὑμεῖς εὐχόμαμεν καλήν πορείαν

ALUMNAT PRIMER D’ESO:

ALUMNAT PRIMER DE BATXILLERAT:

LLIURAMENT DELS PREMIS EFIM

Dimarts vam assistir al lliurament dels premis EFIM de fotografia sobre el patrimoni cultural. La nostra alumna Mia Vidal, alumna de cultura audiovisual, va rebre el diploma com a finalista de entre més de tres mil fotos participants. Enhorabona Mia!

ESTIU PLE D’ACTUCIONS D’EXALUMES

Els  @hollowemptyminds, tots exalumnes del Mallafrè, van actuar a la Festa Major de Vilanova i la Geltrú!

El grup us convida a seguir-los a les xarxes i a escoltar la seva música a Spotify.

#batxilleratescènic

Una altra exalumna de l’escènic del Mallafrè, Julia Carmona, va actuar presentant “Jaramago” als Concerts Imprescindibles de l’Escenari “Village” del @terramarfest.

El seu nom artístic és @expensivemonkey. Cantautora en temps de canvi, el seu repertori va des de la guitarra espanyola amb celleta, a la recerca d’un so electrònic amb influències de soul, música llatina i hip-hop. Júlia en tot moment desplega una sensibilitat sincera i contundent.

Alberto Tarrida de Marmol, exalumne del batxillerat d’Arts escèniques del Mallafrè, conegut amb el nom artístic @betson.music, va actuar diumenge 1 d’agost al @terramarfest a l’escenari Village.

Sou un orgull per nosaltres!!!

INFORMACIÓ PER AL NOU ALUMNAT DE BATXILLERTAT CURS 2021-2022

Matrícula: del 12 al 16 de juliol

Serà telemàtica. L’alumnat sabrà que ve al centre el divendres 9 de juliol, quan sortiran publicats els admesos en cada modalitat.

A través del correu s’informarà a les famílies sobre el procediment a seguir.

Assessorament per fer la tria de matèries optatives:

Serà presencial:

12 de juliol a les 10.00 h: modalitats de No Arts (Ciències i Tecnologia o Humanitats i Ciència Socials)

13 de juliol a les 10.00 h: modalitat d’Arts

Podeu descarregar-vos el full de modalitat. Ens l’heu de portar imprès el dia de la tria.

És important que sigui l’alumnat qui vingui a aquestes sessions per resoldre dubtes.

Si no podeu venir-hi, ens el podreu enviar emplenat al correu del centre fins el dia 16 de juliol.

Aquests són els fulls de tria de matèries de modalitat de 1r de batxillerat. Descarregueu-vos el vostre.

Full de tria batxillerat humanístic social

Full de tria batxillerat científic tecnològic

Full de tria batxillerat arts

Benvinguts i benvingudes al Dolors Mallafrè!

COM FER LA COMANDA DE LLIBRES A IDDINK

En aquest fulletó que podeu descarregar, hi trobareu informació del funcionament,  indicacions per fer la comanda de llibres a Iddink, i el número de centre:

Fulletó Iddink