Premi Menjallibres

El Premi Menjallibres de foment a la lectura per a joves s’adreça als estudiants de 1r a 4t d’ESO de Vilanova i la Geltrú, amb l’objectiu de fomentar el gust per la lectura i millorar les competències lectores com a eines bàsiques per a l’èxit escolar i l’aprenentatge de l’alumnat. Es tracta d’un projecte organitzat per la Regidoria de Cultura, mitjançant la Xarxa de Biblioteques Municipals, i el Servei d’Educació de l’IMET.

El passat dijous 15 de febrer l’alumnat de 1r i 2n d’ESO va assistir a la primera trobada. Van poder parlar amb Gerard Guix, l’autor de la novel·la “Un far a la fi del món“.

Pel que fa a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, la primera trobada va ser el passat 20 de febrer. Roger Tarrés ens va explicar la seva obra Fills d’Eodum: L’amenaça verda i ens va signar llibres.

Moltes gràcies, Gerard i Roger! Per molts èxits narratius!