Vídeos sobre els cetacis

En aquest vídeo la Berta i la Naiara ens expliquen pas a pas com hem d’actuar en cas de trobar-nos un cetaci varat a la platja.

Vídeo creat per Berta Fusté i Naiara Alcalà

El següent vídeo contesta les preguntes sobre les balenes que ens van fer la classe dels Gegants d’I5 de l’escola el CIM de Vilanova i la Geltrú.

Vídeo creat per Arnau Egea, Sara Muñoz i Laia Albalat.

El següent vídeo exposa quines són les principals problemàtiques que tenen els cetacis del Garraf.

Vídeo creat per Arnau Egea, Sara Muñoz i Laia Albalat.

Al següent vídeo es mostren uns fragments de les dues entrevistes que van fer els alumnes als voluntaris de la Fundació CRAM i de l’ Associació Cetàcea, per tal de conèixer com treballen en el seu dia a dia.

Vídeo creat per Daniel Hernández i Marc Martorell

Publicació en marc del projecte d’Aprenentatge i Servei Comunitari balenes idofins a Vilanova i la Geltrú realitzat pels i les alumnes de 4rt d’ESO de l’INS Dolors Mallafrè, amb l’organització de l’Ajuntament de Vilanova i el suport de la Diputació de Barcelona. Gràcies a la coordinació Anèl·lides i la col·laboració de l’Associació Cetàcia i la Fundació Cram.

#Agenda21 #ApSBalenesidofinsVNG