ELS ALUMNES DE 2n D’ESO VISITEN EL CASC ANTIC DE GIRONA

El passat dimecres 27 de maig de 2017 els alumnes de Segon d’ESO del centre van visitar el casc antic de Girona tot passejant pel call jueu, la catedral, l’església de Sant Feliu, els banys àrabs – que en realitat els van construir els cristians – i altres espais representatius de la ciutat.
Van aprendre que a Girona calia fer el petó al cul d’una lleona de pedra per demostrar que un nouvingut acceptava i respectava les lleis de la ciutat o la llegenda que explica que, un cop, els francesos envaïren Girona i al buscar or entre els sarcòfags del cementiri van obrir la tomba de Sant Feliu i foren atacats per mosques fins que van tenir que fugir abandonant la ciutat.

Una sortida interessant i ben divertida sobre la qual us presentem un recull de fotografies en el vídeo adjunt.