BATXILLERAT

equip_docent_batxillerat-300x258images20140128_0636requadrebatxillerat

Distribució del currículum

Matèries comunes
1r Batxillerat (2023-2024) 2n Batxillerat (2023-2024)
Llengua Catalana – I Llengua Catalana – II
Llengua Castellana – I Llengua Castellana – II
Llengua Anglesa – I Llengua Anglesa – II
Filosofia Història
Tutoria Història de la Filosofia
Tutoria
Treball de recerca
Matèries de modalitat. Batxillerat de Ciències i Tecnologia
1r Batxillerat 2n Batxillerat
MATÈRIES DE MODALITAT MATÈRIES DE MODALITAT
Matemàtiques – I Matemàtiques – II
Química – I Tecnologia i Enginyeria – I Química – II Tecnologia i enginyeria – II
Biologia – I Dibuix Tècnic – I Biologia – II Dibuix Tècnic – II
MATÈRIES OPTATIVES Geologia i Ciències Ambientals – II Física – II
Biomedicina, Programació, Funcionament de l’empresa, Psicologia o Alemany

Geologia i Ciències Ambientals – I Física – I
Matemàtiques aplicades, Robòtica o Reptes científics

Matèries de modalitat. Batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials (2022-2023)
1r Batxillerat (2023-2024) 2n Batxillerat (2023-2024)
MATÈRIES DE MODALITAT

Humanitats Ciències Socials Humanitats Ciències Socials
Llatí – I Matemàtiques Ciències Socials – I Llatí – II Matemàtiques Ciències Socials – II
Grec – I Història Contemporània Grec – II Història de l’Art
Literatura Universal Economia Literatura Castellana Economia de l’empresa – II
MATÈRIES OPTATIVES Geografia o Literatura Catalana o Cultura Audiovisual
Biomedicina, Programació, Funcionament de l’empresa, Psicologia o Alemany

Problemàtiques socials o Creació Literària

Comunicació audiovisual o Ciutadania, Política i Dret
Orientació individual en la construcció del vostre itinerari des del moment de la matrícula

Batxillerat en tres cursos (promoció 2023-2025)

A qui es destina?: Alumnes que vulguin cursar estudis de Batxillerat, normalment amb informes d’orientació de 4t d’ESO que indiquin la conveniència de cursar-lo en tres anys o bé que, com a conseqüència de l’avaluació inicial, l’equip docent consideri oportú oferir aquesta modalitat.

Com s’ha de sol·licitar?: L’alumnat hauria de fer la sol·licitud corresponent, abans del 15 d’octubre del primer curs en què es matriculi al centre per cursar estudis de Batxillerat, com a termini màxim. El centre valorarà, a partir de la seva avaluació inicial, la conveniència d’aquesta via per a l’alumnat sol·licitant i l’acceptarà, redactant el PI corresponent, o la desestimarà de forma raonada. La iniciativa pot partir, també, de l’equip docent corresponent, un cop celebrada la preavaluació de 1r de Batxillerat.

Com es promociona entre blocs?

• L’alumnat que superi en el primer any un mínim de sis de les matèries cursades en el primer bloc pot realitzar un segon bloc de matèries, a més de la que, si escau, no ha superat. En cas contrari, haurà de repetir el primer bloc sencer.
  • L’alumnat que ha cursat el segon bloc i no superi un total de vuit matèries, com a mínim, entre el primer i segon bloc haurà de repetir el segon bloc.
  • Per poder cursar el tercer bloc de matèries, l’alumnat ha de superar un mínim de deu matèries entre els dos primers blocs cursats. Els centres poden establir una exigència superior quant a aquest últim nombre mínim de matèries per permetre a l’alumnat passar al tercer bloc. En el cas de l’alumnat que hagi superat vuit matèries i no pugui incorporar-se al tercer bloc, cal que es matriculi del segon curs ordinari de batxillerat amb les matèries que li quedin pendents de primer.
MATÈRIES BLOC 1 HORES MATÈRIES BLOC 2 HORES MATÈRIES BLOC 3 HORES
Llengua Catalana I o Llengua Castellana I 2 Llengua Catalana I o Llengua Castellana I 2 Llengua Catalana – II 2
Llengua Anglesa 1 3 Història de la Filosofia 3 Llengua Castellana – II 2
Filosofia 2 Matèria modalitat 1r BTX (franja 1) 3 Llengua Anglesa . II 3