Trets definitoris

• imagesLa voluntat de l’IES Ramon Turró i Darder és fomentar l’esperit crític dels seus alumnes, el capacitar-los per a prendre decisions, inculcar una actitud responsable en la feina i respectuosa vers la societat i l’entorn i també el sentir-se satisfet i predisposat en l’aprenentatge continu.
  • L’IES Ramon Turró i Darder vol transmetre als seus alumnes els valors bàsics d’una societat democràtica, plural i aconfessional : respecte, llibertat, responsabilitat, solidaritat, diàleg i participació.
  • L’IES Ramon Turró i Darder garanteix un ús normalitzador i no discriminatori de les dues llengües oficials. El català és la llengua de comunicació oral i escrita del Centre. Així mateix és facilitarà, dins del currículum ordinari (Llengua Anglesa) i del currículum optatiu (Llengua Alemanya), el coneixement de llengües estrangeres.
  • L’educació que ofereix l’IES Ramon Turró i Darder vol potenciar les capacitats de cada alumne i es fonamenta en un tracte personalitzat que s’orienta a l’obtenció de les titulacions que s’imparteixen al centre, facilitar la inserció dels joves en el món laboral i a facilitar l’accés a la Universitat.
  • L’IES Ramon Turró i Darder és un centre escolar obert i participatiu en les activitats de caire social i dóna suport a iniciatives d’interès en relació amb d’altres centres escolars.
  • La gestió de l’IES Ramon Turró i Darderes fonamenta en la transparència i en la participació activa de tota la comunitat educativa i es promouen els mecanismes necessaris per fer-les efectives.
  • L’IES Ramon Turró i Darder crea condicions adequades per estimular el treball en equip i la relació personal de professors, alumnes i personal no docent.