e-Twinning

etwinning-promo-3-240x220Què és eTwinning?: Es una plataforma que s’ofereix als equips educatius dels centres escolars dels països participants per comunicar-se, col·laborar, desenvolupar projectes o, el que és el mateix, sentir-se i fomrar part d’una de les comunictats educatives més atractives d’Europa.

eTwinning fomenta la col·laboració escolar europea fent servir les tecnolgies de la informació i la cimunicació (TIC) i dona servei als centres escolars poporcionant les eines i els serveis necessaris per facilitar la seva associació amb d’altres centres per desenvolupar un projecte en comú.

eTwinning va néixer l’any 2005, essent la iniciativa més important del Programa d’aprenentatge e-learning de la Comissió Europea i des de l’any 2014 forma part de Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, joventut i esport. El servei central de recolzament està dirigit per European Schoolnet, una associació internacional de 31 països europeus que promouen l’educació en els centres escolar, professors i alumnes de tota Europa.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Clica AQUÍ per accedir al bloc de centre d’activitats e-twinning