Treball per projectes: Els óssos polars i el canvi climàtic

Els alumnes de 1r A i B, aquest trimestre hem realitzat un projecte sobre perquè els óssos polars s’estan extingint.

Ja que aquest tema és tan important volem que els alumnes siguin conscients del que està passant actualment.

És per això que vam començar creant un pal indicador per conèixer els països del cercle polar Àrtic. La sessió següent vam muntar una xarxa tròfica a partir d’imatges d’éssers vius: aquàtics i terrestres. A continuació, vam fer un document amb què menja cada animal i el seu respectiu nom científic.

Ens ha agradat fer aquest projecte sobre els óssos polars i altres espècies d’habitat Àrtic.

Aquest treball té per objectiu crear consciència de la situació ambiental que vivim al planeta. El treball el lliguem amb el projecte Agenda 21 actiu al centre.

Ecodelgats i ecodelegades de 1rA i 1rB d’ ESO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *