Renovació del consell escolar

Us informem que aquest curs, en aquest primer trimestre, s’ha de portar a terme la renovació de la meitat del  consell escolar.

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director-a, professorat, alumnes, mares-pares, personal d’administració i serveis, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

El sector de representants de mares i pares de l’alumnat es renova amb 2 places, el sector alumnat també amb 2 places i el sector professorat amb 4 places.
Si esteu interessats en presentar-vos haureu de seguir els següents passos:

• Demanar el document de presentació de candidatura per a la renovació del C. E. del centre que trobareu a la secretaria del centre entre el dia 30 d’octubre i 13 de novembre que es tancarà el període de presentació a les 13:30h.
  • Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis el dia 16 de novembre.
  • Les votacions del sector mares-pares es faran al hall del centre el dia 22 de novembre en horari de 17:00h a 18:30h.
  • Les votacions del professorat es faran el dia 22 de novembre en sessió de claustre extraordinari.
  • Les votacions de l’ alumnat es faran el dia 21 de novembre durant període lectiu.

Us animem a participar i formar part de la vida del centre! L’educació és cosa de tots!