La pròxima trobada del Menjallibres serà online

La nostra activitat lectora no s’atura! Les trobades amb els escriptors i escriptores que participen al Menjallibres és un dels moments més esperats pel nostre alumnat. Tots tenen una llarga llista de preguntes per fer i d’inquietuds literàries per resoldre i sense dubte poder tenir davant la persona que ha escrit l’últim llibre que hem llegit és una oportunitat d’or.

Per això, l’organització del Menjallibres ha organitzat la propera trobada en format virtual. No ens quedarem sense conèixer el Fernando Lalana!

Fernando Lalana és el tercer autor convidat en aquesta edició. L’autor de Saragossa ens parlarà de la novel·la que ha llegit el nostre alumnat, Tú, sucia rata, una història ambientada al Chicago dels anys 30, en plena Llei Seca.

Esperem amb ganes aquesta trobada virtual a veure què ens explica. De moment us deixem el missatge que ens dedica.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *