Activitats Xarxa MUFPS

En el marc de la xarxa MUFPS en la que participa el centre, el passat dimarts, dia 19, una part de l’equip impulsor d’aquesta xarxa del Rafecas vam visitar l’Escola Pia de Vilanova juntament amb altres instituts de la comarca per tal de compartir experiències al voltant de ser centre formador.

Va ser un matí en el qual el centre amfitrió ens va acollir i compartir el seu protocol d’acollida dels alumnes en pràctiques del Màster del Professorat, així com les dinàmiques que duen a terme.

A la jornada van participar tant la coordinadora de les pràctiques com diferents mentors/es i també els mateixos estudiants en pràctiques qui ens van compartir la seva experiència. Va ser un matí molt enriquidor d’intercanvis, ple d’observacions i reflexions al voltant d’aquesta pràctica.