Oferta de places del cicle de manteniment ferroviari

L’oferta de places per al cicle formatiu de Manteniment de Material Rodant Ferroviari (TM40) és de 21 places que es distribueixen de la següent manera:

• Via 1 (alumnes que hi accedeixen per la via de l’ESO o estudis equivalents): 15 places.
  • Via 2 (alumnes que hi accedeixen per la via dels programes de qualificació professional inicial (PQPI): 4 places.
  • Via 3 (alumnes que hi accedeixen per la via de la prova d’accés o que tenen l’exempció total d’aquesta
    prova, el curs específic d’accés o que tenen altres titulacions que en permeten l’accés, així com els programes de formació i inserció (PFI)): 2 places.

La preinscripció d’aquest cicle s’ha de fer presencialment a la secretaria de l’institut.