Trobada d’alumnes de 1r i 2n d’ESO amb l’escriptor César Mallorquí

Vint-i-cinc alumnes de 1r i 2n d’ESO van participar el passat dimarts, 8 de març, a la segona trobada amb els escriptors finalistes de l’edició d’enguany del Premi Menjallibres.

Aquest programa de promoció dels hàbits lectors entre els estudiants dels centres de Secundària es desenvolupa a diferents ciutats del país. En el cas de Vilanova i la Geltrú, l’organització es coordina des dels centres educatius, el Servei d’Educació de l’Ajuntament i la Regidoria de Cultura, a través de la Xarxa Municipal de Biblioteques.

L’Institut Lluch i Rafecas hi pren part amb alumnes de primer i segon cicle d’ESO, que llegeixen tres llibres d’èxit, adreçats al públic adolescent, i després tenen l’oportunitat de debatre en persona amb els autors i triar i votar l’obra que més els ha agradat.

En el cas de 1r i 2n d’ESO, enguany estan llegint El famosíssim catàleg de Walker Dawn, de David Morossinoto; la Marca del Lleó, de Núria Prades i Glòria Sabaté i El Cercle Escarlata, de César Mallorquí.

Aquest darrer va ser l’autor que va protagonitzar la sessió del 8 de març, celebrada -com la resta- a l’Auditori Eduard Toldrà. El cicle de trobades entre escriptors i estudiants va començar el passat mes de febrer amb David Morossinoto i Núria Prades i Glòria Sabaté el tancaran aquest proper abril.