Setmana de la FP – Del 4 al 8 de març

Del 4 al 8 de març hem organitzat la I Setmana de la FP, dedicada a la difusió i a la promoció dels estudis de formació professional que impartim al nostre centre educatiu.

Al llarg de la setmana, diferents professionals i representants del món de l’empresa impartiran xerrades i conferències adreçades als nostres alumnes de F.P., basades en la seva experiència i coneixements dels respectius sectors.

També hem organitzat tallers (tipus “tastets”) adreçats a l’alumnat de 4t ESO i de 2n BATX (del propi centre o d’altres) o a qualsevol altra persona interessada, per tal d’ajudar-los a una correcta orientació cap als nostres estudis de formació professional.

També hem organitzat tres activitats orientades a corregir el biaix de gènere cap a les formacions tècniques i/o tecnològiques, i pensades per promocionar i animar a les noies a introduir-se en aquests camps que no han de ser únicament masculins. Una d’elles és una xerrada impartida per una enginyera de SEAT (i mare d’alumnes del nostre centre, Mireia Bonilla) i dirigida a promocionar les formacions STEM entre les noies. I també dos tallers d’electricitat i de robòtica impartits per professores i adreçats només a noies, per tal de visibilitzar que aquest també pot ser un entorn femení. Ens agradaria molt que animéssiu a assistir-hi a noies del nostre centre.

Per inscriure’s i participar ho podeu fent clic aquí i omplint el qüestionari que trobareu  .

Horaris dels Tastets