RESUM DE MESURES DEL PLA D’OBERTURA

A continuació es detallen algunes de les mesures que s’aplicaran per minimitzar els riscos de contagi de la COVID-19:

• Sempre que sigui possible les matèries s’imparteixen en blocs de dues hores per minimitzar la mobilitat.
  • Cada grup té una aula de referència on hi farà la majoria de classes.
  • Les entrades i sortides al centre i a l’esbarjo es fan de manera esglaonada.
  • Les tasques virtuals es treballen a través de Google Classroom a 1ESO, 2ESO i 3ESO i a través de Moodle a 4ESO, Batxillerat i Cicles formatius.
  • No pot entrar al centre cap persona amb símptomes de COVID-19. Si, al centre, detectem un/a alumne/a amb aquests símptomes, l’hauran de venir a buscar (menors d’edat) o marxarà (adults) i s’ha de dirigir al seu CAP de referència. Si els símptomes són greus, s’haurà de trucar el 061.
  • S’ha d’utilitzar la mascareta en tot moment dins el centre (cada alumne ha de portar dos mascaretes i gel hidroalcohòlic).
  • A cada canvi de classe, els alumnes s’han de rentar les mans amb gel hidroalcohòlic.
  • Abans d’un canvi de classe cadascú ha de desinfectar la seva zona de treball (el material de neteja el proporciona el centre).
  • Les aules es ventilen 10 minuts a l’inici i al final de cada classe, com a mínim.
  • Els alumnes han de circular, sempre, per la dreta als passadissos.
  • Si hi ha confinament total, els tutors faran seguiment de l’alumnat. Les classes es faran per Classroom o Moodle, en funció del curs i seguiran l’horari habitual.
  • És responsabilitat de les famílies mesurar la temperatura dels alumnes abans de venir al centre.
  • Si un alumne té símptomes de COVID i no té la malaltia, ha de portar justificant de visita al metge per poder incorporar-se a les classes.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *