Informacions ordinadors d’alumnat ESO

Benvolgudes famílies,

Primer de tot donar-vos la benvinguda a aquest curs 2021/22 que just hem començat. Un nou curs escolar ple de noves emocions, experiències, aprenentatges que compartirem amb com a comunitat educativa.

Aquest missatge és per fer-vos arribar les últimes informacions del Departament d’Educació  respecte als ordinadors d’ús personal educatiu de l’alumnat.

Per una banda, segons ens han comunicat, i així ho han fet públic a les rodes de premsa, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no disposarà d’ordinadors cedits fins a finals de curs. Per aquesta raó, recomanem a les famílies que intentin buscar un ordinador personal pels seus fills i filles per tal de poder seguir les classes en cas que siguin en format virtual, per poder realitzar les activitats pensades per desenvolupar la competència digital (activitats que es realitzen al treball per projectes, però també implícitament a totes les matèries).

Per altra banda, l’alumnat dels cursos de 3r i 4t d’ESO els propers dies i setmanes rebran l’ordinador que ha adjudicat el departament; aquesta repartició es farà desde la tutoria a partir de l’organització interna del centre.

Per últim, us comuniquem que aquest curs hem canviat de plataforma de gestió del centre. Aquest any utilitzarem iEduca en comptes de Weeras. En breu tindreu disponible l’enllaç a la web, i mica en mica anirà sent operativa.

Bona entrada de curs!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *