Matrícula CFGS d’Integració Social

Benvolguts pares, mares, alumnes i/o tutors legals:

Els informem que entre dilluns 18 i divendres 22 de juliol, el/la seu/a fill/a haurà de formalitzar la matrícula en aquest centre, tot enviant la següent documentació al correu electrònic del centre (a8037176@xtec.cat).

Llistat alumnat assignat (pàg. 5 i 6) i llistat alumnat en llista d’espera

Alumnat que es matricula per primera vegada al centre:

1. Sol·licitud de matrícula degudament complimentada per les dues cares i signada.

2. Fotocòpia del DNI o NIE del/la alumne/a. Si l’adreça del DNI no coincideix amb la residència actual, cal un certificat d’empadronament o volant de convivència.

3. Fotocòpia i original de la targeta Sanitària de l’alumne/a, si en té. En cas que no en tingués, fotocòpia de la cartilla de la Seguretat Social.

4. Haver pagat els rebuts de:
 L’assegurança escolar obligatòria: 1,12 €
 La quota del material escolar: 45,00 €
TOTAL 46,12 €

Aquestes quotes reverteixen directament sobre l’alumnat: serveixen per al pagament del material fungible, dossiers de classe, agenda, carpeta, algunes activitats…). (Veure full informatiu adjunt n. 2)

5. Full d’autorització d’ús d’imatges.

6. Full d’ús de serveis i recursos digitals a internet per a treballar a l’aula, alumnat menor d’edat o major d’edat, segons calgui.

7. Full d’autorització de sortides signat (només alumnat menor d’edat).

8. En el cas de l’alumnat que es matricularà a 1r en un CFGS, cal una fotocòpia del resguard del títol de batxillerat o del certificat d’haver aprovat de les proves d’accés o el curs específic d’accés a CFGS.

9. Resguard de pagament dels preus públics de matrícula a CFGS (Veure full informatiu n.3 i instruccions de pagament n.4).

Atentament,

Clotilde Carrasco
Secretària del centre

Santa Coloma de Gramenet, 1 de juliol de 2022.

1. Nuria Bueno

Buenas tardes, ya hemos enviado toda la documentación para la matrícula de integración social de Lucía Burillo Bueno. Muchas gracias

2. Luis

Buenas tardes, como puedo hacer para apuntarme a integrador social si no he realizado la preinscripción, muchas gracias.

1. MARIA CLOTILDE CARRASCO RUEDA

Bona tarda,
      Si no has fet preinscripció no pots participar en aquest segon període. T’hauries d’esperar a que finalitzi la matrícula d’aquest segon període i trucar-nos per saber si encara tenim places lliures.

1. MARIA CLOTILDE CARRASCO RUEDA

Un cop finalitzada la matrícula del segon període d’admissió. El dia 21 surten les assignacions i matrícula. A partir del dia 21 o 22 ens pots trucar o enviar correu al centre i et direm alguna cosa.

2. Maite Gállego

Hola, necesito saber cuantas plazas vacantes quedan de integración Social para primero de grado superior. Gracias.

3. Marisa

Bon dia, em voldria inscriure al grau d’integració social, pero em sembla que faig tard, no ho se si n’hi ha alguna forma de poder inscriure’s