Inscripció CFGM

El Departament d’Educació ha fet pública la llista d’alumnat de continuïtat assignat a CFGM a La Bastida (data 08/07/2022).

El Departament d’Educació ha fet pública la llista d’alumnat de continuïtat preinscrit a CFGM a La Bastida (data 08/07/2022).

El Departament d’Educació ha fet pública la llista d’espera d’alumnat de continuïtat per a CFGM a La Bastida (data 08/07/2022).

El Departament d’Educació ha fet pública l’oferta definitiva de places a CFGM a La Bastida (data 07/07/2022).

El Departament d’Educació ha fet pública la llista amb el barem definitiu (alumnat de continuïtat) (data 29/06/2022).

El Departament d’Educació ha fet pública la llista amb el barem definitiu (resta d’alumnat) (data 29/06/2022).

El Departament d’Educació ha fet pública la llista de sol·licituds (alumnat de continuïtat) un cop resoltes les reclamacions (data 22/06/2022).

El Departament d’Educació ha fet pública la llista de sol·licituds (resta d’alumnat) un cop resoltes les reclamacions (data 22/06/2022).

Publicació de la llista de sol·licituds (alumnat de continuïtat) amb el barem provisional (data 10/06/2022) a Cicles Formatius de Grau Mitjà.

Publicació de la llista de sol·licituds (resta d’alumnat) amb el barem provisional (data 10/06/2022) a Cicles Formatius de Grau Mitjà.

Publicació de la llista d’admesos i exclosos definitiva (alumnat de continuïtat) que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició per al primer curs (data 16/5/2022) a Cicles Formatius de Grau Mitjà.

Publicació del nombre de sol·licituds admeses (alumnat de continuïtat) que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició per al primer curs (data 16/05/2022) a Cicles Formatius de Grau Mitjà.

El Departament d’Educació ha publicat la llista provisional de candidatures admeses i excloses que havien demanat La Bastida en primera opció per a primer curs (data 06/05/2022) a Cicles Formatius de Grau Mitjà (alumant de continuïtat).

Benvolgudes famílies,

Amb motiu de la preinscripció a CF de Grau Mitjà, us volem fer arribar unes informacions per facilitar-vos-hi la preinscripció al nostre centre. Podeu consultar l’oferta inicial de places aquí.

En fer la preinscripció cal que tingueu en compte que hi ha dos processos diferenciats, en funció del sol·licitant:

• Per a l’alumnat amb continuïtat d’escolarització
  • Per a la resta de l’alumnat

Consulteu les dates de preinscripció i els requisits per participar en el que us correspongui.

Preinscripcio grau mig

• Preinscripció per a l’alumnat amb continuïtat d’escolarització: del 20 al 26 d’abril de 2022
• Preinscripció per a la resta d’alumnat: del 17 al 23 de maig de 2022

La resta del calendari la podeu consultar al web del Departament d’Educació.

Dates de matrícula:

• alumnat de continuïtat: de l’11 al 15 de juliol
  • resta d’alumnat: del 18 al 22 de juliol

Podeu trobar tota la informació sobre els CF de Grau mitjà a https://triaeducativa.gencat.cat/ca/fp/gm/
Podeu trobar tota la informació sobre la preinscripció en aquest enllaç.

Formulari de sol·licitud: Pendent de publicar per part del Departament d’educació.

Per a qualsevol dubte o aclariment, estem a la vostra disposició al telèfon 933924261 o a través del nostre correu electrònic: a8037176@xtec.cat

Ben cordialment,

L’Equip directiu