Matrícula a l’ESO (alumnat nou al centre)

El període de matriculació a l’ESO per a alumant nou al centre és del 21 al 29 de juny.

Aquí teniu la llista d’alumnat que ha estat assignat al nostre centre.

INSTRUCCIONS

Enguany farem la matrícula a través del formulari que trobareu al final d’aquest article (i que estarà actiu a partir del dia 21 i fins al 29 de juny).

Abans d’emplenar el formulari, tingueu preparada (fotografiada o escanejada) la següent documentació:

• Fotocòpia del DNI/NIE/passaport de l’alumne/a
  • Fotocòpia del DNI/NIE/passaport del pare i/o mare de l’alumne/a
  • Fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social de l’alumne/a
  • Llibre de família o partida de naixement o altres documents equivalents
  • Fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental (si s’escau)
  • Carnet de vacunes
  • Fotografia de l’alumne/a actual (mida carnet)
  • Rebut del pagament del material escolar i llibres socialitzats. (3r i 4t d’ESO també assegurança escolar obligatòria 1,12€)

Important: Si vau fer preinscripció al nostre centre NO CAL tornar a enviar la documentació ja enviada (només caldrà adjuntar: carnet de vacunes; fotografia alumne/a; rebut pagament i alguna altra documentació que no s’hagi afegit en la preinscripció)

Pagament material escolar i llibres socialitzats (INTRUCCIONS EN AQUEST FULL):

• 1r d’ESO: 60 euros
  • 2n d’ESO: 75 euros
  • 3r i 4t d’ESO: 76,12 euros (75 euros més 1,12 d’assegurança escolar obligatòria)

Informació transport escolar: L’alumnat que es matricula a 1r d’ESO pot sol·licitar transport escolar gratuït. Al full adjunt teniu tota la informació sobre aquest servei. Si es sol·licita s’ha d’omplir i signar el full i adjuntar en l’espai corresponent del formulari de matrícula.

Informacions d’inici de curs: descarregueu aquest document informatiu.

FORMULARI MATRÍCULA

Per qualsevol dubte o consulta ens podeu trucar al 93 392 42 61 o bé enviar correu al centre a8037176@xtec.cat