Matrícula a Batxillerat (alumnat nou al centre)

El Departament d’Educació ha publicat la llista d’alumnat preinscrit a Batxillerat al nostre centre, i la llista d’alumnat assignat al nostre centre (data: 22/06/2022).

La matrícula a Batxillerat per a alumant nou al nostre centre serà del 23 al 29 de juny. A més a més, hi ha previst un període de matriculació extraordinària del 5 al 7 de setembre.

Podeu consultar la llista d’alumnat assignat al nostre centre aquí.

INSTRUCCIONS

Enguany farem la matrícula a través del formulari que trobareu al final de la pàgina (s’activarà a partir del dia 23 i fins la dia 29 de juny)

Abans d’emplenar el formulari, tingueu preparada (fotografiada o escanejada) la següent documentació:

• Fotocòpia del DNI/NIE/passaport de l’alumne/a
  • Fotocòpia del DNI/NIE/passaport del pare i/o mare de l’alumne/a
  • Fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social de l’alumne/a
  • Llibre de família o partida de naixement o altres equivalents
  • Fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental (si s’escau)
  • Fotografia de l’alumne/a actual (mida carnet)
  • Rebut del pagament del material escolar
  • Resguard del títol de l’ESO

Important: Si vau fer preinscripció al nostre centre NO CAL tornar a enviar la documentació ja enviada (només caldrà adjuntar la no enviada)

Pagament material escolar:

Teniu les instruccions aquí.

• 1r i 2n Batxillerat: 26,12€

FORMULARI MATRÍCULA

Per qualsevol dubte o consulta ens podeu trucar al 93 392 42 61 o bé enviar correu al centre: a8037176@xtec.cat

El dia i hora d’inici de curs es publicarà al web de l’institut durant el mes de juliol.