La Bastida es desconfina I

Fa uns dies vam proposar al nostre alumnat que ens fes arribar fotografies, vídeos i textos dins una mostra cultural que vam anomenar #LaBastidaesdesconfina. Algunes obres ja les hem compartit al nostre Instagram i al nostre Twitter, i avui aquí us en portem una tria.

Tecnologia

Des de Tecnologia vam demanar que trobessin solucions tecnològiques o que reutilitzessin objectes d’una nova manera. I algunes són d’allò més ocurrents!

Génesis 2n ESO

Matemàtiques

Des de matemàtiques vam demanar que fessin fotografies on les matemàtiques hi fossin presents d’una o altra manera. I és que les matemàtiques són a tot arreu!

Llengües

I des de les àrees de llengües els hi vam demanar relats i poemes, i aquí podeu llegir-ne una mostra:

1r d’ESO

2n d’ESO

Daniela Royo

3r d’ESO

4t d’ESO

Batxillerat i Cicles

Abdus Samad 1r Batxillerat
Abdus Samad, 1r de Batxillerat

I tot això no és res! N’hem hagut de deixar fora molts i molts, i demà us ensenyarem alguns del vídeos que ens han fet per altres departaments. Si una cosa ha quedat clara amb aquesta mostra, és que de talent en va ben servit, el nostre alumnat!