Calendari de matrícula

Els propers dies tindrà lloc la matrícula d’alumnat nou al centre, tant de 1r d’ESO com de Batxillerat. El calendari serà el següent:

Matrícula alumnat 1r ESO. Nous al centre

Dates de matrícula: del 13 al 17 de juliol.

Podeu passar pel centre a recollir la documentació de matrícula a partir de dijous dia 9 de juliol.

Si alguna família vol fer la matrícula telemàtica ens ha d’enviar un correu al correu del centre. a8037176@xtec.cat.

Matrícula alumnat batxillerat. Nous al centre

Dates de matrícula: del 8 al 14 de juliol.

Podeu passar pel centre a recollir la documentació de matrícula a partir del dia 8 de juliol.

Si alguna família vol fer la matrícula telemàtica ens ha d’enviar un correu al correu del centre a8038176@xtec.cat.

1. Manuela

Entenc que encara no hem de fer res el alumnat antic. El curs passat va ser el primer que van entrar a la Bastida i no tenim experiència de que hem de fer l’alumnat antic que ja pertany a l’institut per la matrícula d’aquest any.

2. Elisabet García

Hola,
    Acabo de enviaros un comentario porque es la primera vez y hasta ahora no me había dado cuenta de cómo había que mirarlo. Tengo tiempo si lo han aceptado de hacer la matrícula? Agradecería por favor me lo dijeseis lo antes posible

1. Sergi Viciana

Hola, Elisabet,

Depèn de què vulguis estudiar. La matrícula per a nou alumnat per a 1r d’ESO i 1r de Batxillerat ja ha acabat (el calendari és aquest); per al Grau de Salvament i Socorrisme, la matrícula és en aquests dies (tota la informació aquí); a Cicles Formatius, la preinscripció ja ha estat, i la matrícula serà al setembre (tota la informació de calendaris, aquí).