Campanya de donació de llibres

Benvolguts/es alumnes i famílies,

Amb la finalitat de promoure la lectura entre el nostre jovent, un dels projectes de l’AMPA d’aquest any era la millora de la biblioteca de l’Institut. Perquè el fons de llibres de la biblioteca compti amb lectures motivadores per l’alumnat, si teniu llibres a casa que ja hagueu llegit, us engresquem a donar-los a la biblioteca.

Des de l’AMPA ja hem fet una donació de llibres i també ens hem posat en contacte amb la biblioteca del barri que ha col·laborat fent-nos una donació.

Podeu deixar els vostres llibres a la caixa que trobareu a l’entrada de l’institut.

Moltes gràcies!

Carnestoltes

Foto guanyadora concurs llefia.net feta per Marta.

Hola!
Os ha llegado la circular del Ampa? La distribuimos el viernes por todas las clases
Recoge tres temas:
1. Carnaval
El día 10 de febrero se celebra por las calles de llefia la Rua de Carnestoltes de la ciudad. Y nos… Llegeix més»