Certamen literari

Divuit alumnes de 2n d’ESO han participat en el Certamen literari de l’Associació de Veïns de Ca n’Oriach que va tenir lloc dissabte passat, dia 11 de febrer, a l’Auditori del Centre Cívic del barri.

Aquest esdeveniment estava convocat per als alumnes de 5è i 6è de primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional de diferents centres de Sabadell.

Tot l’alumnat de 2n d’ESO va redactar a l’institut textos en format prosa relacionats amb la temàtica de l’amor i, de tots ells, els seleccionats van presentar els seus relats al certamen.

L’Ainhoa, de 2n d’ESO D, va guanyar el primer premi en una de les categories del concurs amb el seu escrit Tal vez tuve que morir.

Felicitem tot l’alumnat per les seves creacions i, especialment, l’Ainhoa pel seu premi.