Esquí Alpí amb 3r d’ESO

img_7647Amb els de 3r d’ESO, aquest any també hem anat a esquiar a Portainé els dies 2 i 3 de març.

Molts factors han fet possible que es pogués dur a terme amb èxit l’activitat:

La bona predisposició de l’alumnat; el bon temps; la participació dels alumnes de CFGS d’Animació d’activitats fisicoesportives (com a monitors); les instal·lacions de l’estació de Portainé (per la disposició de una cadira adaptada i monitor tècnic); la col·laboració del Consell Comarcal del Pallars Sobirà (pels desplaçaments) i de l’Alcalde de Rialp (per la seva gestió).

Com a grup i professorat, en fem una valoració molt positiva perquè ens ha permès gaudir i aprendre de la natura, dels companys i de l’esport, i així, donar un valor afegit al temps d’oci.

Informa: Ingrid P. Roset