Taller creatiu amb l’escola Àngel Serafí Casanovas

Aquest és el tercer any que els alumnes de 3r d’ESO participen en un projecte amb l’escola Àngel Serafí Casanovas de Sort anomenat “taller creatiu”. En aquest projecte els alumnes de secundària fan unes manualitats, prèviament preparades, als alumnes de 1r i 2n de primària amb materials reciclats. Consta de 3 sessions: presentació de l’activitat i dos sessions més per posar-les a la pràctica.

Pensem que és un projecte molt enriquidor que voldríem seguir fent en els propers anys, gràcies a tots per la vostra participació!

Informa: Alícia Romeu