Premis TDR 19 20

TdR premiats el curs 19-20
Aquesta setmana ha vingut carregada de bones notícies perquè hem sabut quins han estat els treballs de recerca guardonats:
L`alumna Alba Fustegueres ha guanyat el 1r premi de la UManresa pel seu treball “La marca ens marca?”, cotutoritzat per les professores Tate… Llegeix més»

Guanyadors 1r concurs Haiku

El departament de castellà ha organitzat amb els alumnes de 1r i 2n de la ESO el primer Concurs de foto con haiku. Han participat uns 20 alumnes i ha estat molt difícil elegir aquests tres alumnes guanyadors . Han estat elegits per un tribunal… Llegeix més»

Sant Jordi 4t ESO i BTX

Aquesta és la proposta de Sant Jordi de l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Es tracta d’amuntegar llibres per aconseguir, amb els títols, un breu poema o una petita història.
Aquests són els resultats

Padlet. 3r ESO

Enguany, tots i totes celebrarem un Sant Jordi diferent. L’alumnat de 3r d’ESO ha fet un padlet.
La idea és que recomanin un llibre a partir d’imitar la portada. (semblant al que la gent ha penjat a les xarxes socials amb obres d’art i que està… Llegeix més»

Esquiada a Boí. 1r ESO.

Som a Boí! Ja tenim les botes posades, esmorzats i cap a la neu!!

Continuen esquiant i gaudint de bon temps

També fan visites culturals als monuments històrics i espectaculars de la Vall de Boí.

8M – 2020

El passat 8 de març va ser el Dia Internacional de la Dona.
Per aquest motiu, al passadís de l’Institut, s’ha confeccionat un mural on tothom qui ho ha volgut ha pogut penjar una foto d’una dona important en la vida de cadascú.

Nutrichef 2020

Aquests dies tenim l’alumnat de 1r d’ESO amb el davantal posat.
Després de treballar a classe durant uns dies la piràmide alimentària, ara es tracta de posar en pràctica a la vida quotidiana el que han après. En grups, han de pensar esmorzars saludables per 2… Llegeix més»

Llibres contra violència masclista

Aquest any, l’Institut ha rebut una assignació econòmica del Departament d’Educació per l’adquisició de llibres i material didàctic per fomentar la igualtat de gènere i la prevenció de la violència masclista.
Una bona acció coeducadora tant a nivell de centre, com d’aula i entorn és fonamental… Llegeix més»