ELS ALUMNES TERCER D’ESO TREBALLEN LA DISCAPACITAT

Els alumnes de tercer d'ESO i els alumnes dels cicles formatius de “Cures auxiliars d'infermeria” i “Atenció a les persones en situació de dependència” han participat en la primera edició del Fixa't Jove, cicle de cinema social organitzat per l'àrea d'Inclusió social de l'Ajuntament de Berga.

Hi haurà tres àmbits de treball:
-el primer la projeccció de la pel·lícula “Intocable”(http://www.intocable-lapelicula.com/trailer) al teatre Patronat acompanyats de tots els joves de tercer d'ESO de la ciutat de Berga el dijous 8 de novembre,

-el segon la xerrada “Game Over” de l'Institut Guttmann el divendres 16 de novembre al propi Institut

-el tercer, l'activitat de l'associació Amputats Sant Jordi

PROGRAMA D’EDUCACIÓ EN VALORS:

Els joves davant la discapacitat, consciència social i solidaritat.”Que consta d'una part teòrica de causes i tipus de discapacitats i una part pràctica.

Tot aquest programa engresca i consciencia als joves en els valors socials i de solidaritat envers la vida diària del col·lectiu de opersones amb discapacitats.