VISITEM LA FIRA DE L’OCUPACIÓ DEL BAGES AMB L’ALUMNAT DEL CFGS DE MÀRQUETING

Ahir es va celebrar al Museu de la Tècnica de Manresa la Fira de l’Ocupació del Bages. Aquesta fira està organitzada per la Cambra de Comerç i l’Ajuntament de Manresa i té com a finalitat facilitar el contacte entre empreses i candidats que estan buscant feina i, oferir recursos, eines i estratègies per a la millora de l’ocupabilitat dels candidats. L’alumnat del CFGS de Màrqueting i Publicitat del nostre centre van poder conèixer de primera mà les empreses que busquen incorporar nous professionals. A més, van poder revisar els seus currículums en l’espai dedicat a revisions exprés de currículums i participar en un elevator pitch. També anomenat “El discurs de l’ascensor”, una conversa que consisteix a explicar de forma breu una idea de negoci, un projecte o parlar d’un mateix.

També es van oferir dos tallers: un sobre l’entrevista per competències i un altre de marca personal aplicada a la recerca de feina. A més, es va oferir una conferència adreçada a les empreses sobre el talent en el món digital a càrrec de la consultora en recursos humans Cèlia Hil.

La fira es realitza en el marc del Programa Integral de Qualificació i Ocupació (Programa PICE) i està cofinanciat pel Fons Social Europeu i la Iniciativa de Empleo Juvenil en el Marco del Programa Operativo de Empleo Juvenil. També hi col·labora el Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO) de l’Ajuntament de Manresa amb el finançament de la Diputació de Barcelona i el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.

1. JUDIT ALTARRIBA

Aquestes iniciatives són molt importants per tal que el nostre alumnat sigui conscient de les oportunitats que hi ha ben a prop de casa.